Samen voor een kwaliteitsvolle schoolbegeleiding

De scholen in Molenbeek staan voor grote uitdagingen. In onze gemeente zijn de gemiddelde resultaten 10% lager dan het gemiddelde in het gewest. Onze scholen en onze leerkrachten krijgen niet de nodige steun en de nodige middelen om aan de noden van onze kinderen te beantwoorden.

Wij, ouders, leerkrachten en leerlingen, vragen aan de gemeente een kwaliteitsvolle hulp te organiseren in elke school. Na de lessen zal elk kind kunnen deelnemen aan aangepaste sessies. Al naargelang de noden zullen ze de keuze hebben tussen :

1. Een omkaderde stille plaats om hun lessen te studeren of hun eventueel huiswerk te maken. Ze zullen er leren werken op een zelfstandige wijze.
  2. Schoolbegeleidingen per kleine groepen gegeven door de leraars
  3. Ontplooiende sportieve et culturele activiteiten
  4. Individuele hulp (logopedie…) voor de kinderen met leerproblemen

Teken jij ook?

Velden met een * zijn verplicht.

Door deze petitie te ondertekenen verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

• Joaquim Da Fonseca